0
Breedband

Nlkz.nl in strijd met Caiway en CIF: 2000 handtekeningen

dinsdag 24 februari 2015 | 11:25 CET | Nieuws
Schrijf je nu alvast in voor het gratis webinar over de Multibandveiling 2020. En hoor snel na de veiling wie hoeveel waarvoor betaalde en wat we nu kunnen verwachten. Meld je hier aan!
De petitie van het initiatief Nederland Kiest Zelf is in de eerste week door ruim 2.000 mensen ondertekend. Na twee dagen stond de teller op 1.000. Het initiatief richt zich op het doorbreken van de 'monopoliepositie van Caiway in Nederland'. Volgens het initiatief hebben huishoudens die zijn aangesloten op het netwerk van CIF geen andere keuze dan Caiway als aanbieder en leidt dit tot hogere prijzen, een beperkt aanbod en een gebrek aan concurrentie. Het glasvezelnetwerk van de netwerkbeheerder CIF is opengesteld voor andere aanbieders naast Caiway om op aan te sluiten. Nederland Kiest Zelf

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Een gratis registratie of abonnement is nodig om het artikel te lezen.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Log in als u al een registratie of abonnement heeft.



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorieën: Vast / Internet
Bedrijven: Caiway / CIF
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe
Dit artikel is onderdeel van dossier(s)

FTTH


Reacties

het wordt hoog tijd voor concurrentie !!!
Jos van Rooij @ 17-3-2015 - 19:03

Waar kan ik de petitie tekenen
Corne Wijnhorst @ 17-3-2015 - 10:31

Van wie is Caiway? Van CIF zeker? Ik mag hopen dat de derde partij die wordt toegelaten wel een serieuze is, bijv. xs4all
hans van der toorn @ 7-3-2015 - 18:00

Het afsluiten van een telefoon of internet abonnement bij CAI of CAi WAY vraagt om problemen en is veel te duur.deze ervaringen heeft mijn vriendin in de afgelopen jaren mogen ervaren> Dagen zonder internet de constante strijd tegen CAI WAY waar ze je als een hond zien die niet moet zeuren maar betalen,klachten bij de gemeente niets hielp,dus toen maar over naar een ander provider,wat een opluchting eindelijk een stabiel en werkende internetverbinding wat een genot als je internet en je verbinding niet wegvalt omdat er veel te veel aansluitingen op zaten . Het is dus van groot belang dat CAI WAY zijn plek weet en plaats maakt voor goede providers en niet met hun geknoei hun stempel willen drukken op iets wat ze niet bij machten zijn goed te doen zelf de kabel TV viel dagen uit vandaar ze veel klanten hebben verloren dus een goed advies neem geen CAI WAY daar bij is het veel te duur en heb je die glasvezel wel nodig ???
Henk @ 28-2-2015 - 10:37


Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

Caiw ziet omzet met 19,1% groeien naar 88.5 miljoen euro

Published 23 jun 2015 11:00 CET | Nederland
Kabel en glasvezeldienstenaanbieder Caiw rapporteert een omzet van 88,5 miljoen euro voor 2014, een groei van 19,1 procent ...

Fiber Nederland start op CIF-netwerken