0
Mobiel

[Update] T-Mobile: netwerkproblemen in buitenland

donderdag 8 augustus 2013 | 11:46 CET | Nieuws
T-Mobile webcare schrijft in een bericht op Twitter meldingen te hebben ontvangen over problemen met het netwerk van de operator in het buitenland. T-Mobile laat weten de netwerkproblemen te onderzoeken. Over de omvang van de problemen laat de operator niets weten. Afgelopen juli werden KPN-klanten in Frankrijk getroffen door een netwerkstoring. [Update] Volgens een T-Mobile-forum hebben klanten in vrijwel alle Europese landen (onder meer België, Frankrijk, Schotland, Noorwegen, Duitsland, Turkije, Spanje, UK, Polen) problemen met hun mobiele verbinding. Ook buiten Europa (onder meer de VS,

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Een gratis registratie of abonnement is nodig om het artikel te lezen.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Log in als u al een registratie of abonnement heeft.



Categorieën: Mobiel & Draadloos
Bedrijven: T-Mobile / Twitter
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe
Dit artikel is onderdeel van dossier(s)

IFA2013


Reacties

In Londen die dagen ook geen bereik. Maar het is deze week alweer mis. Dinsdag 20 augustus geen bereik. Vandaag ook weer geen bereik. Wordt er langzamerhand moedeloos van.
Anoniem @ 22-8-2013 - 16:58

ze hebben mij een schadevergoeding aangeboden van 25 euro
Dirk Vandevelde @ 9-8-2013 - 15:16

Heb al vanaf donderdag niets van mijn zoon gehoord Maak me erg ongerust.
machteld @ 9-8-2013 - 15:04

Afgelopen zondag geen bereik in duitsland. Zoon moest onverwachts naar ziekenhuis, kon niet eens met mobiel bellen. Schandalig.
Anita van Petegem @ 9-8-2013 - 14:38

Geen verbinding sinds donderdagavond in Belgie en Frankrijk.
Anoniem @ 9-8-2013 - 13:44

Geen service in Boedapest, zit op Sziget festival
Anoniem @ 9-8-2013 - 11:35

Vrijdag 9.8.2013 10.30 uur sinds donderdag geen bereik in Lacanau. Kan niet bellen en sms'en. Geen info over de duur van dit probleem.
R. Droste @ 9-8-2013 - 10:33

Zet aub de Kroatie maar ook bij! Ook hier werken de 4 telefoons met T-mobile niet!
Vjeko Simunovic @ 9-8-2013 - 09:57

Geen bereik vanuit Bordeaux vanaf woensdagmiddag. Nu terug in Nederland .
dhr. van Woudenberg @ 9-8-2013 - 09:56

Dag 2 van de storing... in zuid-spanje nog steeds geen netwerk. Kom op T-mobile!
g. talen @ 9-8-2013 - 09:44

Meer dan 20 uur geen bereik op onze beide t mobile toestellen.door het steeds zoeken sterk beperkte batterijduur, gelukkig wifi in hotel.Ergste is dat T mobile alles bagatelliseert, en doet of de klant zelf zou kunnen verhelpen.het is evident hun probleem, en bedenk dat klagers alleen die mensen zijn die een alternatief commukanaal hebben.het aantal problemen zal wel 100maal groter zijn...
Anoniem @ 9-8-2013 - 09:43

Geen service t-mobile in Wenen vrijdag 9 aug 9h30. Uit- en aanzetten helpt niet.
L TBosch @ 9-8-2013 - 09:39

Ook geen bereik in Tenerife, gelukkig heeft de rest van de Fam. Een ande provider kan je I.i.g nog iets maar het is knap vervelend want was wel de enigste die een internet weekpas had aan geschaft
Anoniem @ 9-8-2013 - 09:31

Ook vandaag nog steeds geen bereik:(
Anoniem @ 9-8-2013 - 09:30

in duitsland (odenwald) nog steeds geen bereik sinds gisteren heb meerdere keren opnieuw ingelogd
J. Burink @ 9-8-2013 - 08:23

Zit in belgie.. Vriend is vandaag jarig heb gister lastminute via vakantie veilingen geboekt een verassing. Kan het alleen niet betalen.. Geen internet en kan ook geen Tancodes ontvangen!!
Anoniem @ 9-8-2013 - 07:41

Sinds gistermorgen doet niets het. Geen telefoon, internet, helemaal niets. Wij blijven aan/ uit zetten! Van spanje naar frankrijk gereden. Geen verandering. Zonde van de weekbundels die wij aangeschaft hebben. Jammer dat ik nergens van t- mobile een duidelijke berichtgeving kan vinden??? Had wel zo netjes geweest misschien een idee voor de volgende keer ?
Angelique Van der wal @ 9-8-2013 - 07:19

Vanaf vanmiddag geen service in Duitsland . T mobile zegt: niets aan de hand, Beperkt aantal meldingen? Logisch toch als je geen service hebt. Lijkt wel terug naar DDR service niveau.
Anoniem @ 9-8-2013 - 00:42

vanaf 09:00 tot nu geen verbinding! totally onbereikbaar @rimini, Italie
Anoniem @ 9-8-2013 - 00:02

23:19 uur. Nog steeds geen verbinding in NO-Spanje. Duurt al sinds 07:00 uur vanochtend.
Hans Konings @ 8-8-2013 - 23:22

Op 8-8-2013 om 23:00 in Brussel-South nog geen verbinding via T-mobile.
Ano niem @ 8-8-2013 - 23:04

Nog steeds geen bereik in Duitsland hele dag al
Anoniem @ 8-8-2013 - 22:38

Ook in Italië de hele dag geen service!!' En wel 15 euro betalen voor internet dat ik niet kan gebruiken!!
Hawinkels @ 8-8-2013 - 22:29

Hele dag al geen bereik in Parijs. Idd beperkt aantal meldingen niet gek. Moet eerst ergens gratis Wifi zoeken om het te melden. Hier lees ik dat oorzaak is gevonden. T mobile bericht mij via Twitter dat oorzaak nog steeds niet is gevonden.
Hella Radic @ 8-8-2013 - 22:23

in kroatie GEEN NETWERK BIJ DE GEHELE FAM,
marie heijgen @ 8-8-2013 - 22:02

Zit in Noord Noorwegen, sinds vanochtend geen telefoon mogelijk, wel mobiele data via aparte bundel! Inphone vindt de netwerken wel, maar kan niet verbinden!
Niek De Wit @ 8-8-2013 - 21:31

Geen service in Turkije! Belachelijk dit!!!!
Anoniem @ 8-8-2013 - 20:24

Ook in Duitsland is er nog geen bereik.
Anoniem @ 8-8-2013 - 18:50

Vanuit Frankrijk ligt alles nog steeds plat. Beperkt aantal meldingen is niet raar. Als je in hrt buitenland geen wifi hebt is er geen enkele manier om het te melden.....
yone van beek @ 8-8-2013 - 18:28

Geen problemen in USA Vegas! Misschien is dit deel dan niet in de ervaren storing zone.
Freddie Henkie @ 8-8-2013 - 17:17

Geen connectie in Belgie sinds 09.00 heden ochtend. Geen effect opnieuw inloggen. Geen duidelijke info op website T-mobile.
J Spierings @ 8-8-2013 - 17:10

nog steeds geen service vanuit UK - opnieuw inloggen, zonder succes
Ano Niem @ 8-8-2013 - 16:39

Geen service in Brugge (Belgie) sinds vanmorgen. Meermaals gepoogd opnieuw in te loggen zonder succes.
Anoniem @ 8-8-2013 - 16:18

Ak de hele dag geen bereik in Franrijk Dordogne. Opnieuw inloggen helpt niet.
Anoniem @ 8-8-2013 - 15:46

Geen service in port barcares Frankrijk
Anoniem @ 8-8-2013 - 15:19

Geen service sainte-maxime-cote d'azur op donderdag 8 aug 2013
Ano Niem @ 8-8-2013 - 14:10

Geen service in Hong Kong op 8 augustus 2013
Anoniem @ 8-8-2013 - 13:22


Reactie Plaatsen

Log in of registreer om een reactie achter te laten.

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

'Kleinere organisaties slecht voorbereid op uitval netwerk'

Published 10 apr 2014 13:28 CET | Nederland
Organisaties in de gezondheidszorg maken steeds meer gebruik van draadloze en mobiele netwerken en apparatuur voor zaken zoals ...

T-Mobile biedt door storing getroffen klanten vergoeding