0
Breedband

[Update] T-Mobile NL verzelfstandigt Online.nl

donderdag 6 juni 2013 | 09:42 CET | Nieuws
GRATIS webinar van Telecompaper over de Trends en ontwikkelingen in de Nederlandse Telecommarkt 2018Q3. Donderdag 20 december om 11:00. Schrijf je nu in
T-Mobile Nederland brengt zijn dochter Online.nl onder in een zelfstandige juridische entiteit binnen de T-Mobile Groep: Euronet Communications BV. Onder Online.nl vallen alle vaste activiteiten van T-Mobile in Nederland (internet, telefonie, tv). In een brief aan klanten, met Hendrik Kasteel als algemeen directeur Euronet Communications als afzender, wordt benadrukt dat er operationeel weinig verandert. Het is nog niet bekend of de verzelfstandiging wordt doorgevoerd om de eventuele verkoop van de vaste activiteiten te vereenvoudigen. Kasteel vertrok in 2012 als marketingdirecteur bij

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Om meer artikelen te lezen is een abonnement of een registratie nodig.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Bent u al Nederlands Plus of Premium abonnee?



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorieën: Vast / Internet
Bedrijven: Online.nl / Orange / T-Mobile Nederland / T-Mobile Online
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe

Reacties

20 jaar klant van deze oplichters,maakt niks uit via dure nummers klagen,poeslief aan de telefoon, toezeggingen niet nakomen.in vier maanden meer dan 70 euro te veel afgeschreven ondanks toezeggingen zogenaamd verbindingen opleveren die nooit verbroken zijn. De stoom komt uit mijn oren,gewoon tuig!! ga er niet mee in zee!!
Jan Bakkum @ 21-11-2014 - 00:14

Online.nl, Alles in 1, aan bieden op internet, niet leveren, wel geld van de rekening af schrijven. OPLICHTERS. en honderden onopgeloste klachten op internet.
D Kleen @ 31-7-2014 - 21:49

waardenloos schrik en zoek uit wat voor bedrijf is dit geen stijl nicolette
Anoniem @ 26-12-2013 - 02:31

Ik heb die brief dus ook niet ontvangen, en waarschijnlijk niemand, dus moeten we misschien massaal incasso terugvorderen? Misschien beseffen ze dan dat klanten best belangrijke personen zijn. Ik ga mijn incasso intrekken, want met de acceptgiro bepaal ik lekker weer zelf aan wie ik wat betaal.
Petra K @ 19-12-2013 - 01:20

Bij mij hetzelfde scenario.. ik zie dat er een bedrag is afgeschreven van een bedrijf die niet bij mij bekend is, en dan ook nog een heel ander bedrag.. tjah verbaasd en nieuwsgierig op internet zoeken vaar die naam van is.. en ja hoor ik kom uit op deze pagina waar ik nu dit bericht aan het schrijven ben... hebben wij als consument dan helemaal niks geen waarde ?? ze weten je wel te vinden als je moet betalen.. maar zelf netjes voortijdig informeren HO MAAR.. !! DUS wat doe je hieraan, geld de machtiging dan nnog wel die je hebt afgegeven vraag ik mezelf af ?? wettelijk gezien heb je dit nieuwe bedrijf toch geen machtiging gegeven.. dus jahh .. eigenlijk mogenze dan toch niet zomaar geld van je rekening afschrijven ??? dacht ik zo maar te bedenken ??? dus ik ga hier toch wel ff achteraan jahh..
Anoniem @ 18-12-2013 - 11:55

ik ben er ook totaal niet tevreden over! vreemde rekening met naam opeens afgehouden en ook nog eens een totaal ander bedrag bijna het dubbele . Krijgen we dat teveel betaalde bedrag ook terug ? IK VIND DIT NIET KUNNEN ZONDER BERICHT GEWOON VAN ME REKENING EEN BEDRAG AFSCHRIJVEN MET EEN VREEMDE NAAM
Anjo moonen @ 14-12-2013 - 22:49

Hier ook geen brief / email. Ook ik moest net als alle anderen hier via een google zoekterm " EURONET COMMUNIC B.V" achter deze wijziging van eigenaar komen. Een gebrek aan professionaliteit en communicatie van Online dat is zeker. Gelukkig werkt de verbinding altijd netjes en heb ik nog nooit contact met ze hoeven op te nemen,
Daniel van der Wal @ 14-12-2013 - 10:21

...helemaal geschokt van de handelen van Euronet Communic.. juist gezien bij mijn bij-en-afschrijven deze bedrijf heeft meer dan drie dubbel van mijn abonnement van mijn rekening afgehaald, volledig in panic en omdat eerder anderen hebt hetzelfd bij mij gedaan, ben ik op de internet gegaan om uit te zoeken wat ze geflikt te hebben,``WAT EEN MANIER OM OM TE GAAN MET JE KLANTEN VAN 4 JAAR, ALS IK''. het is jammer....
Jean van het Wout @ 12-12-2013 - 06:46

ook ik heb geen brief gehad, wel eveneens een afschrijving van een vreemde. al met al niet netjes
Anoniem @ 11-12-2013 - 19:12

Na een incasso-afschrijving van een vreemd bedrijf ben ik op zoek gegaan op internet wie Euronet Communic BV eigenlijk is. Net als de vorige schrijvers heb ik geen brief van Online ontvangen en moest ik er dus zelf achterkomen dat Online blijkbaar is veranderd in Euronet Communic BV. Niet netjes van Online, zo hoor je niet met je klanten om te gaan. Ik hoop dat dit bedrijf zich de verontwaardiging aantrekt. En alsnog zijn klanten netjes informeert over de verandering en de evt. gevolgen.
Bert van der Steen @ 11-12-2013 - 17:33

Schrik me zelf ook rot nooit een brief gehad .En het Bedrag klopt ook niet waar zijn jullie mee bezig .Noem dit niet klantvriendelijk.!!!!
Peter @ 11-12-2013 - 06:23

Heb net ontdekt, dat ik hier kan lezen, waarom er door een vreemdeling geld afgetrokken is van mijn rekening. ..... ? Wat nu weer, kan ik nu voortaan niemand meer vertrouwen, als kleine afnemer van een basis dienstverlener als Online. ..? Dus om kosten te drukken gaan bedrijven leugens verspreiden van goed gedrag, ondertussen stiekem de naam veranderen en onder die naam mijn rekening plukken. ..... Die brief is dan modterd na de maaltijd, alleen de betere inkomens krijgen meer aandacht vanwege eventuele schadeclaims. .!, .! .....
Peter Wieringa @ 10-12-2013 - 20:10

Ik heb die brief ook nooit ontvangen en heb de afschrijving dan ook direct gestorneerd. Na e.e.a. uitgezocht te hebben blijkt het wel te kloppen Geen toonbeeld van klantvriendelijkheid. Niet correct.
Anoniem @ 10-12-2013 - 13:16

Ik heb die brief ook nooit ontvangen en heb ook eerst uit moeten zoeken wie er nu ineens geld van mijn rekening aan het afschrijven was. Niet correct.
c. aendenroomer @ 10-12-2013 - 06:59

Waar blijft de brief dan die ik nooit heb mogen ontvangen? Niet netjes
reinder de Vries @ 10-12-2013 - 05:17

Zeer slordige afschrijving, ben op vakantie, zie een heel vreemde afschrijving en moet het zelf maar uitzoeken! Ik ben een klant, een klant en nog eens een klant, geen handelswaar, amateuristischer kan het niet! Een hele slechte kennismaking dus........
Herman Laarman @ 10-12-2013 - 00:37

ik was niet blij dat EURONETNIC B.V geld van mijn bank rekening af gehaald hebben, in plaats online . online hat mij best even op de hoog te mogen breng vind ik zelf dat het niet kan. het kan beter in ieder geval wel een mail was op zijn plaats geweest erg slordig van online. met de vriendelijke groeten van Mevr.: M. van der nat
margaretha van der nat @ 9-12-2013 - 20:15

... In een brief aan klanten, met Hendrik Kasteel als algemeen directeur van Euronet Communications als afzender, wordt benadrukt dat er operationeel weinig verandert. ... Ik vraag mij alleen wel af wanneer deze brief dan bezorgd gaat worden bij mij als klant want ik moest er via mijn bij- en afschrijvingen achter komen dat EURONET COMMUNIC B.V. voortaan de incasso`s van Online.nl doet. #kanbeter
Bart Kevenaar @ 9-12-2013 - 17:29


Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

T-Mobile NL verkoopt Online.nl, einde van vaste ambities

Published 19 nov 2013 09:13 CET | Nederland
T-Mobile Nederland heeft na bijna zes jaar eigenaar te zijn geweest van Online.nl (inclusief de voorgaande merknamen zoals ...

T-Mobile verkoopt Online aan eigenaar Canal Digitaal

Published 19 nov 2013 08:00 CET | Nederland
T-Mobile Nederland verkoopt haar vaste breedbandactiviteiten onder de naam Euronet aan de CDS Group, dat in Nederland onder meer ...

T-Mobile stelt Reinoud Meijerman aan als sales manager

Published 07 jun 2013 10:09 CET | Nederland
T-Mobile heeft Reinoud Meijerman per 1 juli 2013 aangesteld als Manager Direct Sales/Indirect Sales. Hij volgt Marc Vekemans op, ...

T-Mobile Netherlands separates Online.nl

Published 06 jun 2013 11:02 CET | Nederland
T-Mobile Netherlands is separating from its fixed broadband unit Online.nl and bringing it under the legal subsidiary Euronet ...

T-Mobile NL in Q1: weinig goed nieuws

Published 14 mei 2013 14:38 CET | Nederland
Van T-Mobile Nederland werden recent de resultaten over het eerste kwartaal bekend. De omzet daalde met 6,7 procent tot 393 ...

Online.nl past belabonnement aan

Published 27 mrt 2013 14:23 CET | Nederland
Online.nl heeft de belabonnementen gewijzigd. Waar Bellen voorheen nog 1 euro extra kostte bij een internet abonnement, en Bellen ...

T-Mobile: lagere omzet, hogere EBITDA over 2012

Published 28 feb 2013 09:34 CET | Nederland
T-Mobile Nederland investeert dit jaar naar eigen zeggen fors verder in haar netwerk en service. Behalve de uitrol van het ...

T-Mobile gaat mobile-only maar wat is de toekomst van online.nl?

Published 31 jan 2013 15:03 CET | Nederland
T-Mobile Nederland heeft besloten de 'vaste' activiteiten weer Online te noemen (online.nl). Sinds eind 2011 was het T-Mobile ...

T-Mobile Online wordt Online.nl en gaat door als prijsvechter