0
Breedband

[update]KPN kampt met storing in meerdere regio's

dinsdag 24 januari 2012 | 12:13 CET | Nieuws
Bent u nieuw in de sector en/of kunt u een stoomcursus telecom gebruiken? Volg dan onze Masterclass Introductie telecom. Meer info...
KPN meldt op zijn website dat het kampt met een storing waardoor klanten niet of in mindere mate gebruik kunnen maken van internet, telefonie of Interactieve TV. De operator zegt dat klanten na de storing de KPN Experia Box uit- en aan kunnen zetten om weer verbinding te maken. Momenteel onderzoekt KPN de storing zich die volgens de website om 04:15 vannacht aandiende. [update] KPN meldt dat de storing is verholpen om 14:00

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Een gratis registratie of abonnement is nodig om het artikel te lezen.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Log in als u al een registratie of abonnement heeft.



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorie├źn: Internet
Bedrijven: KPN
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe

Reacties

kwam er vandaag pas achter dat er geen e-mail verkeer mogelijk was dat vind ik vervelend ik wacht op een e-mail voor volgen de week zaterdag want ik ben vrijwilleger bij het rode kruis in venlo. en volgende week is het vastelaoven dus van daar dat ik en wachten ben om die mail gr pascal
p.a.g ficker @ 11-2-2012 - 13:14

nog een reactie ik heb vanavond 20 minuten gebeld met een boze juf van de storingsdienst die mij vervolgens eruit mepte. dit vind ik als oud KPN een miskleum wil ik nog wel klant blijven. ja dat wil ik als er een monteur komt kijken experia box in en uit gereset niets!! 5552 NB-15 valkenswaard
g.s. engelen doornebosch @ 31-1-2012 - 21:46

ik heb momenteel geen verbinding van de huis telefoon geen kiestoon. het nummer prive werkt dus niet en het nummer van mijn schoonheidssalon wel. ik heb wel internet. woonplaats valkenswaard 5552 NB-15
g.s. engelen doornebosch @ 31-1-2012 - 21:41

Bij Tele2 werkt het wel. Kan internetten, bellen & tv kijken.
Frank Schaap @ 24-1-2012 - 21:12

Geen interactieve tv > Zwolle, Helaas al sinds vanmorgen vroeg. Experiabox al een paar keer uit en aan gehad. Niets.
Ine Wiering @ 24-1-2012 - 18:11

Haaksbergen sinds gistermiddag ook geen interactieve tv/internet...
Anoniem @ 24-1-2012 - 15:42

tja, en niet op hun website aangeven in welke regio's, geen mailcontact ("u kunt beter bellen") en vervolgens volstrekt onbereikbaar. Is er een Youp in de zaal? Ze leren het nooit
jan @ 24-1-2012 - 14:57

buurtschap hupsel ( eibergen) sinds vanmorgen geen internet en telefoon, nu sinds half 2 weer, maar niet optimaal
anita bevers @ 24-1-2012 - 13:49

Hier in Beek en Donk ook geen telefoon, wel internet.
jeroen @ 24-1-2012 - 13:03

ik heb op het ogenblik geen tefoonverbinding, woonplaats Gemert 5421TZ-16