0
Breedband

Euphony Nederland gaat Mobicross heten

dinsdag 10 juni 2014 | 12:03 CET | Nieuws
De Nederlandse tak van Euphony gaat zijn naam veranderen in Mobicross, zo blijkt uit een bericht op de website van de operator. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuw aanbod voor vaste en nieuwe klanten, dat over een paar dagen bekend zal worden gemaakt. Mobicross gaat telefonie, internet en tv bieden. De website van Euphony Nederland wordt de komend periode vervangen, bestaande klanten krijgen deze maand een factuur met een nieuwe lay-out en uitleg over Mobicross.

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Om meer artikelen te lezen is een abonnement of een registratie nodig.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Bent u al Nederlands Plus of Premium abonnee?



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorieën: Broadcast & Satellite / Internet / Mobiel & Draadloos
Bedrijven: Euphony / KPN / Mobistar
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe
Dit artikel is onderdeel van dossier(s)

IFA2013

,

Mobile Providers


Reacties

Ook ik ben de dupe van Euphony, ik had telefoon, internet en tv aangevraagd in 2012, helaas bleek er een probleem in mijn verbinding te zijn, kpn (waar de kabels van zijn) is meerderen keren langs geweest en heeft zelfs gegraven voor me deur maar konden het probleem niet vinden, wel werd duidelijk gezien dat er geen verbinding mijn woning in kwam, kpn wilde de kosten van het graven terug hebben van Euphony maar Euphony vond dat ik of kpn dat maar moesten betalen. Uiteindelijk heb ik na maanden gezegd dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten omdat ik met 2 schoolgaande kinderen toch internet nodig hebt, let op, ik heb al die tijd geen internet, tv en telefoon van hun gehad!! Nu heb ik van de week een brief gehad van een incasso bureau of ik even RUIM 1000 euro wil betalen, heb ze meteen gebeld met de vraag of hun ook hun boodschappen betalen in de supermarkt zonder ze mee te nemen, nee dus. Als het zo ver komt dat het naar de rechter gaat kan ik alleen maar zeggen KOM MAAR OP EUPHONY dit gaan jullie niet winnen.
silvia @ 4-12-2014 - 10:06

Loop dus ook tegen problemen aan.Geen E-mail meer maar wel een veel te hoge rekening.! Nu ben ik al dagen bezig om opheldering te krijgen.
Jan met de korte achternaam @ 5-10-2014 - 09:47

ik heb dit nu net pas ontdekt ik ben / was ??? klant van euphony maar ik heb opeens geen e-mail meer (online webmail) en hoor nu dat ...... ik heb ook geen post ontvangen .. dat word op zoek naar een nieuwe provider dan , maar direct via kpn ? want mobicross heeft ook gewoon niets laten horen ?? vreemd
richard g @ 3-10-2014 - 15:34

Ook wij zijn benadeeld door Euphony/Mobicross, inmiddels zijn wij 2mnd geleden overgestapt naar een andere provider maar krijgen nog steeds facturen van Mobicross, je kan bellen mailen tot je een ons weegt maar je krijgt geen gehoor, zelfs een fatsoenlijk briefje kan er niet vanaf. Waar de loos. Ingrid Teeken
GC Teeken BV @ 30-9-2014 - 11:00

ik ben ook een keer door Rik Uiterwijk uitgenodigd voor een avond, waarbij uitgelegd werd hoe je snel geld kon verdienen. Je moest wel Euro 400,00 betalen! Rik UIterwijk en zijn vrouw Joanna zijn nu een nieuw bedrijf gestart, genaamd succes 4 life.
johanne de Minjer @ 17-8-2014 - 19:55

Ik krijg van Direct Pay B.V een schrijven waarin vermeldt staat dat Euphony Nederland B.V op mij een vordering heeft en dat die verkocht is en overgedragen aan Direct Pay Services B.V (DirectPay). Dat ik het openstaande bedrag aan DirectPay kan voldoen. Ik heb vanaf het begin aan DirectPay meegedeeld dat ik via deurwaarderskantoor van Es betaald heb en van dat kantoor een bevestiging heb ontvangen dat mijn schuld is voldaan. Via mijn bewindvoerder heb ik een brief gestuurd d.d. 29 juli 2014 samen met een overzicht van betalingen die gedaan zijn. Ik vraag me af waarom directpay niet met van Es onderhandeld over de betalingen door mij gedaan. Inmiddels heeft directpay dat overzicht en in hun schrijven van 29 juli 2014 geven zij te kennen dat ik geen kontakt met hen heb opgenomen en dat, indien ik niet overga tot betaling, zij mijn dossier zullen overdragen aan de deurwaarder. We hebben vanmiddag gebeld en doorgegeven dat het geen in de brief staat onjuist is. De mevrouw aan de telefoon gaf door dat zij een aantekening zal maken en ze vroeg of wij eind van de week terug kunnen bellen. Ik ben niet van plan om dat bedrag nogmaals te betalen. Zijn er nog meer mensen die een dergelijke ervaring hebben gehad met DirectPay?
Marlon Ellensburg @ 6-8-2014 - 18:37

Deze reactie is verwijderd omdat het reclame bevat.
Reactie verwijderd @ 30-7-2014 - 13:15

Dus toch weer een heerlijke oplichtersbende die getracht heeft van de armen rijk te worden. Voel nu maar eens wat het is om geen cent te makken te hebben
Anoniem @ 27-7-2014 - 03:18

Als oud Euphony consultant slaat dit alles met deze overname. De investeerders willen hun geld terug zien ten koste van de huidige actieve consultants, die kunnen naar hun commissie fluiten!!!! waar ze jaren keihard voor hebben gewerkt. Godzijdank had ik de bankafschrijvingen nog van mijn betaalde!!!!! fakturen 2010!!!! Ze moeten zich diep schamen.
E LE @ 11-7-2014 - 17:20

Ook ik ben benaderd door een incasso-buro, die betalingen wilt hebben, die volgens mij niet juist zijn. Je kunt ten alle tijde (zegt het Juridisch Loket) je eigen dossier opvragen bij dit buro. Ik heb in juni 2013 een data only abonnement aangeschaft, welke dienst niet werkte op mijn laptop op de camping. Euphony wil hiervan niets weten, want ik heb de dienst bij mij in huis aangeschaft. Hier het ik al internet, dus..lariekoek. Ik ga het alsnog aankaarten bij de Geschillencommissie. Tevens wil ik iedereen oproepen die klachten heeft over Euphony dit te melden bij Radar en de Consuwijzer. Ik heb dit al gedaan, maar ze komen alleen in aktie als er genoeg klachten zijn.
Marianne Enzmann-Schouwenaars @ 30-6-2014 - 14:04

Mobicross/ Euphony is inderdaad een raar bedrijf. Niet enkel voor de klanten maar ook zeer zeker voor de consultants. Hier staat een uitleg hoe het met de consultants gaat: http://www.mobicross-nl.nl
Mobicross Consultant @ 24-6-2014 - 12:08

Juist ja, ik wist van niets, kreeg een incassobureau, van een al betaalde rekening en later een Sorry - brief. Maar nog geen nieuws over een verandering van bedrijf. Vanmorgen schrok ik van een vreemde afschrijving en zag dus na Internet zoektocht dat het van het oude euphony was. Dank voor de service:(
Corine Hotting @ 24-6-2014 - 10:02

Den Bosch, 19 Juni 2014 Voor de mensen die over willen stappen van Euphony naar een andere provider, kunnen dit nu ten alle tijden doen, Nu Euphony van naam is veranderd en zijn klantenbestand niet of nauwelijks op de hoogte heeft gebracht. Zeker als u niet eens bent, betreffende de nieuwe aanbiedingen. Doch ik wil u eigenlijk voor een andere feit waarschuwen en wel: dat er de mogelijkheid is dat incasso bureau's uw niet betaalde rekening(en) hebben opgekocht. Deze heeft een client van mij ook mee gemaakt. Ik heb namens mijn client dit weten te regelen. Doch ik wil u hiervoor wel waarschuwen dat dit dus kan gebeuren. M.a.w... let goed op uw (af)rekeningen.
M steen @ 19-6-2014 - 10:56

Volgens mij kan je in zo'n situatie direct opzeggen. Je bent tenslotte een overeenkomst aangegaan met Euphony en niet met de nieuwe B.V Mobicross.
Brian Delany @ 13-6-2014 - 12:54

Ik was toch al van plan over te stappen naar 'n andere provider, dit geeft ewoon de doorslag. vriendelijke groet, Heidy
heidy bosmans @ 12-6-2014 - 11:38

Hoi ik vindt het schandalig dat je niet wordt ingelicht dat de naam weer veranderd is.ik ben blij dat mijn conctract is af gelopen,ze vragen gewoon wat, de betalling daar klopt niks van
lucie van rens @ 12-6-2014 - 05:51

Ja ja, inderdaad, niet van tevoren inlichten maar hopla het nieuwtje meegeven in een factuur. Zegt direct al veel over hun werkwijze namelijk klantonvriendelijk en onfatsoenlijk, ik zal blij zijn als ik glasvezel heb en daarmee een andere provider.
Fuck Euphony Boeitniet @ 11-6-2014 - 10:06

Owh even de klanten op het laatste moment doorgeven dat een factuur van mobicross te wachten staat flikkers....
Kut Euphony @ 10-6-2014 - 16:32


Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

Binnenkort is mobiele klant ook weer verkoper bij Mobicross

Published 01 aug 2014 12:04 CET | Nederland
De Nederlandse tak van het failliet verklaarde Belgische Euphony is bezig met een doorstart in Nederland, onder de naam ...

Euphony NL becomes Mobicross