0
Breedband

Ziggo verhoogt per 1 maart reeks tarieven

donderdag 8 januari 2015 | 14:02 CET | Nieuws
Ziggo verhoogt per 1 maart de tarieven voor een aantal multi-play pakketten, telefonie- en tv-pakketten. De verhogingen liggen tussen de één en 2,55 euro. Sommige tv-pakketten dalen in prijs. Ziggo heeft de prijsverhogingen op zijn website bekend gemaakt. Vanaf 1 maart 2015 veranderen ook sommige beltarieven naar het buitenland bij Ziggo. Het starttarief gaat van 0,09 naar 0,10 euro per gesprek. Daarnaast wijzigt het gesprekstarief per minuut voor sommige landen. Als reden voor de tariefsverhogingen stelt Ziggo dat het verbeteringen van zijn dienstverlening deels doorberekent aan klanten.

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Een gratis registratie of abonnement is nodig om het artikel te lezen.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Log in als u al een registratie of abonnement heeft.



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorie├źn: Vast
Bedrijven: HBO / Sport 1 / Ziggo
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe

Reacties

wat een puli hoop met Ziggo. Sinds het net door Ziggo gebruikt wordt is er iedere dag, ik herhaal iedere dag geen internet verbinding, en is het TV beeld regelmatig een puinhoop. Ik zeg mijn abonnement op en stap over naar en andere provider. UPC was redelijk maar dit is puin eerste klas.
Wim Zelders @ 8-5-2015 - 11:51

iedereen zou het abonnement bij ziggo moeten beëindigen dan gaan de tarieven ook wel weer omlaag
Bderend Hindriks @ 10-1-2015 - 01:51

Had ik al wel gedacht, toen fusie ter sprake kwam, dat de prijzen zouden stijgen, nu kunnen ze doen wat ze willen, zou verboden moeten worden, maar ik zeg dan nu na ruim 25 jaar al mijn abonnementen bij ziggo op, en ga dan maar over op de glasvezel.
G a Begieneman @ 9-1-2015 - 20:27


Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

Ziggo to raise prices from March

Published 08 jan 2015 14:09 CET | Nederland
Dutch cable operator Ziggo announced increases in a number of tariffs from 01 March. Prices will increase by EUR 1.00-2.55 per ...

Ziggo Q2: herstellende groei door aanhoudende investeringen