0
Mobiel

Bullseye WiFi brengt gratis WiFi naar NL steden

maandag 18 maart 2013 | 16:49 CET | Nieuws
Gratis webinar van Telecompaper over de Challengers op de mobiele markt. Donderdag 21 februari 2019 om 11:00. Schrijf je nu in!
De start-up Bullseye WiFi zal in de tweede helft van dit jaar beginnen met de uitrol van een gratis WiFi-netwerk in 37 Nederlandse stadscentra. Het bedrijf zegt dat Nederland hiermee het eerste land is in Europa dat al zijn grote steden met WiFi verbindt. Gebruikers hoeven volgens Bullseye WiFi alleen in te stemmen met de voorwaarden voor gratis en onbeperkt WiFi waarmee onder meer kan worden gesurft en gestreamd. Bullseye WiFi komt voor uit een denktank van ondernemers waaronder George Seton, Rolf Boerkoel, Ali Dikilitas, Henri Gerrits, Koos Boersma, Joachim Dreyer, Scott Doenecke, Arko van

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Om meer artikelen te lezen is een abonnement of een registratie nodig.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Bent u al Nederlands Plus of Premium abonnee?



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorieën: Mobiel & Draadloos / Mobiel & Draadloos
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe

Reacties

Waar kan ik de App voor mijn i-Phone laden voor uw WiFi netwerk vinden?
Rob den Hertogh @ 8-8-2013 - 15:11

Gratis... Jaja, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook. Alleen al aan hardware is een investering van tenminste 750K over die 37 steden een minimale inschatting, en dan heb ik het nog niet over beheer, installatie, aansluiting op (openbare) internetverbindingen, contentdelivery etc. En Bullseye wil dat ook nog binnen 1 jaar realiseren? Sceptisch zeg ik, eerst maar eens zien werken in 1 stad, en dat lijkt me al een uitdaging....
Robert Speldid @ 8-4-2013 - 12:15

Gratis bestaat niet. In het concept van Bullseye WiFi liggen alle rechten van het netwerk bij hun. De gemeente heeft geen enkel grip op het netwerk en de content. Bullseye bepaalt wie adverteert. Dus de lokale ondernemers zullen meemaken dat een klant die bij in hun winkel wil shoppen tegelijkertijd info ontvangt over alternatieve producten van adverteerders. Een dergelijk systeem is niet in het voordeel van de lokale middenstand. En klanten worden vaak belazerd want het systeem biedt ruimte om op basis van onjuiste informatie (het vergelijkende product is "even niet op voorraad" ) onjuist te informeren.
Cor Broekema @ 21-3-2013 - 11:47

en welke steden zijn dat dan
iemand help @ 19-3-2013 - 19:09

Ideaal ! #NLvoorop Nu de kleinere steden, en evt. grotere dorpen nog.
Jerimu van Dijk @ 19-3-2013 - 16:36


Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

Stads-WiFi is een platform, geen dienst - Connected 2014

Published 12 jun 2014 10:37 CET | Nederland
WiFi in stadscentra moet niet gezien worden als dienst – internettoegang – maar als platform. Dat stelde mede-oprichter Nico ...

Bullseye WiFi gaat WiFi-netwerk in Heerlen exploiteren