
De gemeente Amersfoort heeft de Bestuursacademie Nederland Innovatie Award gewonnen met de nieuwe SMS-service in Kruiskamp. Inwoners en bezoekers van deze wijk kunnen sinds 30 juli 2009 problemen en ergernissen rond leefbaarheid in de buurt doorgeven per SMS. Begin 2010 wordt de proef geëvalueerd.