
Apple gaat naar verluidt zelf games maken voor de iPhone en iPod. Het concern heeft een vacature geplaatst waarin wordt gevraagd naar 'Game/Media Software-progammeurs' die 'aan interactieve multimedia-ervaringen voor de iPhone en iPod Touch kunnen werken.' Appe zelf houdt zich op de vlakte over de redenen voor de vacature.