Apple wil zelf games gaan maken

News Wireless United States 19 NOV 2009
Apple wil zelf games gaan maken
Apple gaat naar verluidt zelf games maken voor de iPhone en iPod. Het concern heeft een vacature geplaatst waarin wordt gevraagd naar 'Game/Media Software-progammeurs' die 'aan interactieve multimedia-ervaringen voor de iPhone en iPod Touch kunnen werken.' Appe zelf houdt zich op de vlakte over de redenen voor de vacature.

Categories:

Companies:

Countries: