
Het bezorgen van kranten is door de sneeuw flink bemoeilijkt. Daarom heeft De Telegraaf zijn digitale versie voor iedereen toegankelijk gemaakt. De directie van de krant heeft besloten om de registratie voor een dag te laten vallen omdat vanwege de sneeuwval niet overal de krant bezorgd kon worden.