EvoSwitch verlaagt energieverbruik

News General Netherlands 16 DEC 2009
EvoSwitch verlaagt energieverbruik
Het carrierneutrale datacenter EvoSwitch heeft de gemiddelde Power Usage Effectiveness (PUE) van het datacenter in 2009 omlaag gebracht van 1,6 naar 1,5. Dat zegt het in een persbericht. De energiebesparing ten opzichte van een traditioneel datacentrum is daarmee verhoogd van 40 naar 50 procent. Het uiteindelijke doel van EvoSwitch is een energiebesparing van 80 procent te realiseren. Energiebesparingen worden door EvoSwitch voor een groot deel gebruikt om de huidige en nieuwe investeringen in groene technologieën te bekostigen.

Categories:

Companies:

Countries:

Related Articles