Financiën: Staat ziet geen reden om KPN-belang te houden

News Broadband Netherlands 27 JAN 2006
Financiën: Staat ziet geen reden om KPN-belang te houden
De Nederlandse Staat ziet geen reden om het resterende belang van 8 procent in telecombedrijf KPN te behouden. Dat heeft woordvoerder William Lelieveldt van het ministerie van Financiën verklaard tegenover persbureau Bloomberg. "Er is voor de Nederlandse Staat geen reden om een belang aan te houden in een telefoonbedrijf dat aan de aandelenbeurs genoteerd staat", aldus Lelieveldt. In december 2005 halveerde de Nederlandse Staat zijn belang in KPN en verkocht een belang van 8 procent voor EUR 1,4 miljard.

Categories:

Companies:

Countries: