Gemeentes Dongen en Roermond hebben beste website

News Broadband Netherlands 20 FEB 2004
Gemeentes Dongen en Roermond hebben beste website
Minister Tom de Graaf reikt vandaag de felbegeerde Webawards 2003 drie uit. De gemeenten Dongen en Roermond krijgen een prijs voor de beste sites, terwijl Hunsel wordt 'geëerd' met de slechtste site. Gemeente dongen is winnar van de vakjuryprijs. Deze nomineerde tien websites op grond van de Overheid.nl Montor 2003. Een publiekspanel, dat via vrije aanmelding bij burger&overheid zich meldde, koos echter voor de gemeente Roermond. Beide winnaars krijgen als prijs een bedrag van tienduizend euro. Burger&overheid is ook degene die de Webflop uitreikt. Dit jaar viel de gemeente Hunsel de beurt. Deze gemeente hangt onderaan de ranglijst. Belangrijkste reden voor de titel 'slechtste gemeentesite' is het feit dat Hunsel de site niett in eigen beheer heeft, maar dit door derden laat doen.

Categories:

Countries: