Internetverslaving wordt manifest

News Broadband Netherlands 4 MRT 2005
Internetverslaving wordt manifest
In Nederland ontstaat een chronische groep internetverslaafden. Dat blijkt uit nieuwe gegevens van het IVO, Instituut voor Onderzoek naar Leefwijzen & Verslaving in Rotterdam. Inmiddels zouden 44.000 mensen een dwangmatige behoefte te hebben om alsmaar achter het internet te kruipen. De nieuwe cijfers kwamen naar voren tijdens het symposium We M@ilen, georganiseerd door studenten van de Universiteit van Tilburg.

Categories:

Countries: