
Operationeel directeur Willem Kok van de Telegraaf Media Groep heeft besloten om het bedrijf te verlaten. Reden van zijn vertrek is een verschil van inzicht binnen de raad van bestuur over het te voeren beleid. In onderling overleg is besloten om het dienstverband per 31 augustus te beëindigen. De overige leden van de raad van bestuur, die momenteel de taken van Kok waarnemen, beraden zich over de opvolging.