
Het bedrijf Multi Mobile introduceert in Nederland de Dualsim GSM, een mobiele telefoon met twee SIM kaarten, waarbij men op de twee SIM kaarten tegelijkertijd, bijvoorbeeld privé en zakelijk, kan bellen en gebeld kan worden. Het toestel is onder meer voorzien van een 1,3 megapixel camera, 32 MB aan intern geheugen en is simlock-vrij.