
De Nederlandse Spoortwegen gaat luidruchtig telefoneren in de trein aanpakken. NS-directeur Aad Veenman zegt dat het tot veel irritatie leidt en vindt dat zowel conducteurs als medereizigers de bellers moeten aanspreken. Uit onderzoek van de Consumentenbond in januari bleek luidruchtigheid van medereizigers een van de grootste ergernissen onder treinpassagiers.