
Microsoft geeft Symbian, die gezien mag worden als Microsoft’s belangrijkste concurrent in de markt voor software voor mobiele telefoons, een licentie op de Exchange-technologie voor e-mail. Dit meldt Automatisering Gids. De softwaregigant probeert hiermee vermoedelijk de opkomst van Research In Motions BlackBerry-platform te bemoeilijken. Microsoft is onlangs al een vergelijkbare deal overeengekomen met Nokia, aldus Automatisering Gids.