
T-Mobile biedt bellen vanaf 6 cent en SMS-en vanaf 5 cent

[NL]
T-Mobile biedt prijsbewuste mobiele bellers nu bellen vanaf 6 cent en SMS-en vanaf 5 cent
T-Mobile Netherlands biedt prijsbewuste mobiele bellers nu de mogelijkheid om hun maandelijkse mobiele kosten met 50% te verlagen. Nieuwe en bestaande T-Mobile abonnees kiezen voor een zeer scherp SIM-only aanbod. Zij kunnen dan bellen vanaf 6 cent per minuut en voor de periode van een jaar SMS'en vanaf 5 cent per bericht. T-Mobile speelt met dit aanbod in op de behoefte van een groeiende groep prijsbewuste bellers, die wel voordelig willen bellen en/of SMS'en maar geen behoefte hebben aan een nieuw toestel. Nieuwe klanten kunnen zonder aansluitkosten en met behoud van hun huidige mobiele nummer overstappen naar T-Mobile. Deze actie geldt tot 1 november 2004. Bestaande klanten, die in de periode tot en met 31 oktober 2004 aan het einde van hun contractsperiode zijn, kunnen ook gebruik maken van dit aanbod door hun contract te vernieuwen.
Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile Netherlands: 'Op dit moment kiest al zo'n 15 tot 20% van onze abonnees voor een SIM-only aanbod. Wij merken dat, mede door de huidige economische situatie, consumenten zeer prijsbewust zijn. Een deel van de klanten ljikt op dit moment liever te kiezen voor een fikse besparing op hun maandelijkse kosten dan voor een nieuw toestel Daarom bieden wij iedereen die voordelig mobiel wil bellen en geen nieuw toestel nodig heeft, nu een zeer scherp SIM-only aanbod aan. Dit SIM-only aanbod is bijvoorbeeld zeer aantrekkelijk voor mensen die tevreden zijn over hun mobiele toestel, omdat dit past in hun carkit, maar de maandelijkse kosten willen terugbrengen. Vanzelfsprekend hebben wij ook een zeer aantrekkelijk aanbod voor iedereen die wel graag een nieuwe telefoon bij zijn abonnement wil.'
Aanvullen profiel
Alvorens de whitepaper te downloaden willen we vragen je profiel aan te vullen met bedrijf en functie. Na bevestigen ontvang je de whitepaper.