
Telfort heeft zijn investeringen in het GSM/EDGE en HSDPA netwerk bevroren in afwachting van interne discussies met betrekking tot de toekomstige netwerkstructuur. Het integreren van de netwerken van KPN en Telfort is een complexe zaak, zegt Telfort directeur Stephanie Harmsen. Zij verwacht dat het nog een aantal maanden zal duren voordat er een definitief besluit wordt genomen. Partijen als Ericsson en Huawei werken nog steeds aan de uitrol van de infrastructuur. Het is nog onduidelijk of ze hun werkzaamheden binnenkort definitief moeten staken.