0
Video

Campagne UPC aangepast na kort geding

donderdag 14 januari 2010 | 09:12 CET | Nieuws
UPC heeft eind vorig jaar zijn campagne met tariefvergelijkingen aangepast na een kort geding, aangespannen door KPN. De Rechtbank Amsterdam oordeelde dat een direct mailing van UPC aan klanten een misleidende prijsvergelijking bevatte. In de flyer stond een tabel waarin de kenmerken en prijzen van combipakketten (internet, digitale TV en bellen) naast elkaar werden gezet van UPC, KPN, Telfort, Het Net en Tele2. In die prijsvergelijking noemde UPC de prijs voor het eigen Alles-in-1 pakket 28,30 euro en het tarief van KPN 50 euro. Een wezenlijk deel van de werkelijke kosten ontbrak daarin,

Bedankt voor het bezoeken van Telecompaper

Een gratis registratie of abonnement is nodig om het artikel te lezen.

  • Koop een abonnement Nederland Light, Plus of Premium

Abonneer

Log in als u al een registratie of abonnement heeft.



tp:vandaag

Elke werkdag rond 10.00 uur verstuurt Telecompaper de gratis "tp:vandaag".

Meld u nu aan

Categorie├źn: Broadcast & Satellite
Bedrijven: KPN / UPC
Landen: Nederland
::: voeg een reactie toe

Reactie Plaatsen

We welcome comments that add value to the discussion. We attempt to block comments that use offensive language or appear to be spam, and our editors frequently review the comments to ensure they are appropriate. If you see a comment that you believe is inappropriate to the discussion, you can bring it to our attention by using the report abuse links. As the comments are written and submitted by visitors of the Telecompaper website, they in no way represent the opinion of Telecompaper.


Gerelateerd

Ziggo en UPC naar rechter over 5 euro-reclames van Tele2

Published 05 aug 2010 09:13 CET | Nederland
Ziggo en UPC spannen afzonderlijk op 6 augustus een kort geding aan om de reclamecampagne van Tele2 stop te zetten. Tele2 ...

UPC adjusts ad campaign following KPN law suit

Published 14 jan 2010 10:21 CET | Nederland
Dutch cable operator UPC has adjusted its ad campaign comparing rates, following a law suit filed by KPN. A Haarlem court ruled ...