
Politie voert Burgernet in Doetinchem in

De politie in Noord- en Oost-Gelderland voert na SMS-Alert ook Burgernet in de gemeente Doetinchem in. SMS-Alert werd begin 2009 ingevoerd en behelst het versturen van sms'jes over incidenten in een bepaalde wijk of omgeving. In diverse andere politieregio's heeft tegelijk met SMS-Alert een project gedraaid onder de naam Burgernet. Daarmee kunnen behalve sms'jes ook gesproken berichten verstuurd worden naar mobiele en vaste telefoons. Burgernet zal net als SMS-alert ingezet worden bij acties met betrekking tot vermissingen, woninginbraken, winkeldiefstallen, overvallen en bijvoorbeeld verlies van medicijnen.
Related Articles
Aanvullen profiel
Alvorens de whitepaper te downloaden willen we vragen je profiel aan te vullen met bedrijf en functie. Na bevestigen ontvang je de whitepaper.